فاطمه ، فاطمه است ... پس من کیستم ؟!
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

  گاهی تاثیر منفی داره . زیاد شناختوندن یک انسان بزرگ به ما کوچولو های این پایینی رو میگم . 

زیاد شنیدم از شهیدی که دکتر هم بود که می نوشت هم که استاد دانشگاه هم بود که فعالیت سیاسی هم داشت که خیلی ها که الان خودشونو زیر علم همون نشون میدن یه زمانی تو زندان انداختنشم ! اون که ... راستی کچلم بود !

گاهی اونقدر از بزرگیشون میشنویم و میبرنشون تو ابرا که بعد یه  زمانی که سعادت شناختشون بهمون دست میده میترسیم قدمی به سمتشون برداریم ! 

من و دکتر علی شریعتی ام حالا همین داستان رو باهم داریم . 

اون لای برگه های یک کتاب 326 صفحه ای در قاب همون عکس معروف کروات زده و ابرو بالا انداخته اش نشسته و من روی تخت مقابلش . و نمیدونم چطور میشه با احتیاط بهش نزدیک بشم . میترسم . از برداشتم میترسم . از اینکه عقل ناقصم اونو برخلاف انچه گفته اند بشناسه . فاطمه ، فاطمه است اولین نقطه تلاقی من و مرد بزرگی که جز در مواردی که میخواستم ابراز فضل و روشن فکری کنیم نامی از او نمیبردم .

گاهی تاثیر منفی داره . زیاد شناختوندن یک انسان بزرگ به ما کوچولو های این پایینی رو میگم .

و بیخ داستان اونجا خیلی خودشو نشون میده که اون کوچولوی این پایینی یه دیوانه عصیانگر هم باشه . 

 

 

 

 

و ناگهان ديدم در کنار فرعون ها و قارون ها که به بردگيمان

 

 مي خريدند و به بيگاريمان مي کشيدند، ديگراني نيز به نام

 

 جانشينان پيامبران سرکشيدند، روحانيان رسمي

 

آري اين چنين بود برادر - دکتر علي شريعتي

 

پ ن‌: اینم از آن جملات بود که مرا میترساند !!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 23:59 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge